marți, 2 iunie 2009

Rugaminte si raspuns....... Luati d`aici

Azi dimineata am primit un e-mail cu urmatorul continut:

"Buna ziua !
Federatia Regionala a Intreprinderilor Mici si Mijlocii Regiunea Vest impreuna cu Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania - filiala Arad, a initiat o strangere de semnaturi impotriva introducerii impozitului forfetar.
Daca sprijiniti si dumneavoastra aceasta initiativa, va rugam sa semnati aceasta petitie aflata la link-ul de mai jos

http://www.petitieonline.ro/petitie-p66963055.html

Va multumim pentru sprijinul acordat !

Cu stima,

Mircea Purcaru - presedinte FRIMM VEST



Federatia Regionala a Intreprinderilor Mici si Mijlocii Regiunea V Vest"



Iar raspunsul meu a fost:

"Ca sa ce? Sa ajut evazionistii fiscali ? Nu, dragii mei, nu va mai chinuiti. Las` sa fie impozit forfetar ca prea v-ati facut toti firme care cica ies pe zero de vreo 10-20 de ani incoace. Ai dracu` contabili cum stiu ei sa invarta cifrele.....
Nu-l sustin pe Pogea, nu sunt PD-L-ist da` voi sunteti deja nesimtiti daca aveti impresia ca oamenii nu gandesc in tara asta iar voi va puteti "deduce" de la periutza de dinti pana la jeepane si excursii in tari exotice iar multi din muncitorii vostri muncesc pe salarii de mizerie.
Eu sunt unul care o sa va fac anticampanie la toti cei pe care-i cunosc."

si dupa cum vedeti ma tin de cuvant. :))

4 comentarii:

greendog spunea...

prietene ai o problma grava daca gindesti asa. ori esti prost ori esti comunist decelerat. si ca urmare nu o sa imi postezi comentu probabil.daca vrei iti pot explica foarte simplu de ce nu e bun impozitul forfetar si de ce gindirea ta o consider deraiata. merci

Unknown spunea...

Prietene stiu cine esti. Numa` de comunism nu m-a acuzat nimeni pana acum. Comentariul tau se poate vedea.
Ideea este ca m-am saturat de "patronii" care scuipa semintze in cap tuturor, de cocalarii care se dau buni da` au reusit doar prin spaga, pile sau .
In Romania s-au facut si se fac averi fabuloase. Ca se fac este bine. Problema este CUM se fac. Asa ca daca e o problema asta este: Prea multi fura LEGAL in Romania. Esti cumva dintre ei??
Afla ca suntem muuuuuuuult mai multi care gandim asa.

greendog spunea...

imi pare rau ca nu intelegi.

Unknown spunea...

Da ma! Eu sunt ala raul si uratul care nu vrea sau nu poate sa priceapa. Am o gramada de prieteni cu firme. Scot frumusel banutii p dividende, fac afaceri cu statul, n-au nicio treaba. Masini, case excursii cand vrea muschiu` lor.
Impozite la stat?!?!?!?! NADA!!!
Ce nu inteleg? Zi ca n-am dreptate. Demonstreaza cu bilanturile contabile (reale)
Tot fomistu` are la noi firma si te beleste cand lucrezi cu el. Ca are IMM ( unu-doi angajati pe lucrare) si face ce vrea el.
Ma lesi??