marți, 9 iunie 2009

Noa, GATA!

N-am nici măcar o umbră de remuşcare pentru faptul că nu m-am dus la vot.
S-au tot chinuit, ba unii, ba alţii, să ma facă să merg însă încăpăţânarea mea de a nu mai “cumpăra” marfă politică expirată a biruit. Şi chiar nu-mi pare rău.
Multă vreme am fost convins de ideea de democraţie care mă împingea să mă exprim prin vot. Multă vreme am înghiţit gogoriţa cu “un vot contează enorm!”. GATA.
Politicienii trebuie să priceapă că noi, “prostimea” , nu mai putem legaliza prin simpla prezenţă la vot aristrocraţia neo-comunistă care conduce în toate partidele.
Nu mai merg la vot pentru că mi-e frică de faptul că s-ar răsuci în mormânt martirii noştri, sfinţii care au înobilat gratiile închisorilor comuniste.
“Da` până acum nu te-ai gândit la asta?” – vor sări comentatorii.
Bineînţeles că m-am gândit însă tot încăpăţânarea m-a făcut să acord democraţiei încă şi încă şi încă o şansă.
Se pare că am avut prea multă răbdare. Nu mai am.
Listele cu foşti procurori comunişti, odrasle de politruci (mai noi sau mai vechi), oameni asupra cărora am mari îndoieli că ar fi normali, “pile” şi oameni la care se vede clar simonia politică, mă fac să strig DESTUL!



Niciun comentariu: